Friday, March 23, 2012

My New Toy: Diana Mini "Love Is In The Air"

Wahh..dah lama gila tak update blog! T__T

Lately aku selalu tak sihat. Lepas tu sibuk pulak membaking dan uruskan life aku yang makin tak terurus tu. -___- There's a lot of things that I want to post here, tapi aku selalu je tak ada masa aaaaaaa. Nak shoot nice picture pun tak sempat. Arghh I miss lomography very much! In previous entry, aku post pasal La Sardina Camera right? This time I'm introducing my new toy, erk actually my second new toy haha. Say hi to:

Cute kan? I bought this at RipCurl last time pegi KL hari tu. Nasib baik still ada stok untuk 'Love Is In The Air" punya version. Sebab yang ni dikeluarkan untuk Valentine's Day Edition last year kalau tak silap.

Features
  • Uses all kinds of 35mm film (up to 72 shots in half-frame mode per 1 roll of 36 exp. film)
  • Shoots two film formats: square and rectangular half-frames
  • Multiple exposure feature available
  • ‘B’ mode for long exposures
  • Cable release attachment and tripod mount available
  • Compatible with Diana Flash

Gambar2 yang aku shoot guna Diana Mini masih belum sempat di scan. Tunggu nanti next entry lah ye.

No comments: